Voor 18:00 besteld, morgen in huis!
A+ Kwaliteit onderdelen
Persoonlijke service
9,3 Klantwaardering

Verzending

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Bij bestellingen onder de €30,- brengen wij €2,45 verzendkosten in rekening. Boven de €30,- is verzending gratis. Optioneel kunt u kiezen voor brievenbuszending inclusief T&T. De kosten hiervan bedragen €3,45.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bestelling die voor 18:00 zijn ontvangen, worden dezelfde werkdag verzonden. Doorgaans heeft u uw bestelling dan de volgende, of daaropvolgende dag in huis. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst worden op maandag verwerkt en verzonden. Omdat wij vanuit Nederland versturen kan de levering naar Belgie iets langer duren, dat is afhankelijk van de lokale posterijen.

Moet ik thuisblijven om mijn batterij te ontvangen?
Vrijwel alle bestellingen verzenden wij middels PostNL brievenbuspost. U hoeft dus niet thuis te blijven om uw bestelling te ontvangen. Grotere bestellingen versturen wij middels PostNL Pakketzending.

Heb ik 14 dagen bedenktijd?
Alle producten die u bij Knoopcelgigant koopt kunt u binnen veertien dagen na het moment van afleveren ruilen of retour sturen. Het is dan essentieel dat u het product ongebruikt en onbeschadigd retourneert. Het product dient in de oorspronkelijke verpakking retour gestuurd te worden (voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is). De retourkosten (- afhankelijk van gewicht - tussen de €0,91 en €1,82) zijn voor uw eigen rekening. Producten die gebruikt, beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor volledige restitutie in aanmerking. Op de dag dat u het product ontvangt gaat de veertien dagen bedenktermijn in.

Wanneer u het aankoopbedrag gecrediteerd wenst dan zal dit zo snel mogelijk maar altijd binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour aan u teruggestort zijn.

Mocht u twijfelen of uw product retour gestuurd mag worden, neem dan contact met ons op.

Hoe retourneer ik een product?
Binnen 14 dagen is het geen probleem om uw bestelling te retourneren. Doorloop hiervoor onderstaande stappen:

1. Download ons retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in.
2. Verpak het product goed. Vaak gaat dit prima in de verpakking waarin het product ook is geleverd. Vergeet hierbij niet het retourformulier toe te voegen!
3. Verstuur het product naar onderstaand adres:

Retouradres:
Happy on Web B.V.
T.a.v. Afdeling Retouren en Garantie
Ruysdaelbaan 3a
5642 JJ Eindhoven
Nederland

4. Het product komt bij ons binnen en wordt door ons gecontroleerd. Nadat uw retour is verwerkt ontvangt u hiervan een bevestiging via de mail. Doorgaans is dit binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van uw retour!

Mijn bestelde batterij werkt niet goed, wat moet ik doen?
Ondanks de kwaliteit van onze producten (wij leveren uitsluitend originele batterijen) en de zorgvuldigheid van onze leveranciers kan het voorkomen dat een nieuwe batterij niet helemaal naar behoren werkt. Is dit het geval neem dan contact met ons op en we helpen u hier graag mee verder!
Hoe lang heb ik garantie op de batterij?
Wij hanteren een garantie van zes maanden. Mocht u daarna toch ontevreden zijn, neem dan contact met ons op.
Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze producten en zullen ongetwijfeld een gepaste oplossing vinden.

Waar vind ik mijn klantnummer?
Op de factuur staat uw klantnummer, rechtboven. U kunt eventueel een kopie van de factuur downloaden door in te loggen in uw account en voor de optie 'mijn bestellingen' te kiezen.

Waar vind ik mijn ordernummer?
Op de factuur staat uw ordernummer, rechtsboven. U kunt eventueel een kopie van de factuur downloaden door in te loggen in uw account en voor de optie 'mijn bestellingen' te kiezen.

Ik ben mijn factuur kwijt, kan ik een kopie ontvangen?
Dat kan door hier in te loggen en onder de optie 'mijn bestellingen' een kopie factuur te downloaden.

Kan ik ook grotere aantallen afnemen met korting?
Wij hanteren zeer interessante staffelkortingen neem even contact met ons op voor een prijsopgave.

Ik zoek een batterij die niet op knoopcelgigant wordt aangeboden, wat kan ik doen?
Neem even contact met ons op en vermeld duidelijk naar welke batterij op zoek bent. Wij kunnen namelijk vrijwel elke batterij leveren maar hebben sommigen niet altijd op voorraad.

Ik dacht dat een nieuwe batterij "het probleem" met mijn apparaat zou oplossen maar het lijkt erop dat het aan mijn apparaat zelf ligt. Mag ik de batterij retourneren?
Wij kunnen alleen ongebruikte batterijen retour nemen. Wanneer de batterij is gebruikt kunnen wij de batterij niet retour accepteren.

Verder winkelen